USA – Las Vegas; The City that never sleeps (6)

Hi there!! Sorry for the long disappearance and silence from my blog. I have been busy with work and also travelling around. Yup… so there will be more posting coming. mmmm.. lots of it. =)

Ok… let’s get back to where I left off…

This is my 2nd last posting on this e-series in Las Vegas. If you have missed my earlier postings, do go and have a look so that you can catch up with me on my e-walk.

Treasure Island Hotel & Casino. A really colourful hotel if I may say so.

20130807-195010.jpg

20130807-195023.jpg

Like the pirate ship at the front. It really does make one feel back in time.

Walking further down, Wynn Hotel and Casino. Unique but simple design. Nope… I did not walked and explore in there as I was also rushing for time to catch my bus in the late afternoon. Yup, it was like a 24hr tour of LV and Grand Canyon. =P

20130807-195035.jpg

Anyway walking further down , looking from overhead bridge looking onto the Las Vegas Blvd.

20130807-195041.jpg

Encore at Wynn.

20130807-195048.jpg

Just a quick drop in at Wynn.

20130807-195054.jpg

Walking further down the Blvd, was the Fashion Show Mall. Damn…. looks like a giant surf board ‘flying’ over my head!! haha….

20130807-195100.jpg

Another shot from another point of view.

20130807-195110.jpg

So do catch my last posting on my trip to Las Vegas and if you have followed m yet, pls do so that you will be alreted of my new posting. =)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s